Gå till huvudinnehåll

Introduktion till Kundwebben

När du har loggat in i Kundwebben kommer du till din startsida. Högst upp på sidan ser du att du är inloggad, samt vilket/vilka organisationskonton som du har tillgång till. Sidan innehåller i övrigt dels en meny och dels ärenden i vilka organisationen har fått meddelanden från ISP:s handläggare.

 

Menyn

Via menyn kan du använda funktionerna Skapa ärenden, Sök ärende, Sök utkast, Historik meddelanden, Hantera användare och logga ut. Läs mer i handboken om respektive funktion. 

 

Spara ditt arbete

Tänk på att regelbundet spara ditt arbete när du arbetar i Kundwebben. På detta sätt undviker du att information går förlorad vid längre period av inaktivitet eller eventuella tekniska problem. Har du sparat ett ärende som utkast kan du hitta ditt utkast i funktionen Sök utkast. 

 

Logga ut

Om du har varit inaktiv en längre tid blir du automatiskt utloggad. Utloggning sker genom att klicka på Logga ut i menyn. 

 

 

Kontakta IT-supporten

Har du tekniska frågor om Kundwebben eller vill föreslå en förbättring, kontakta IT-supporten.