Gå till huvudinnehåll

Anslut er organisation

I dagsläget kan vi inte ansluta några nya organisationer. Nya användare på en redan ansluten organisation kan enbart läggas till om de redan har Telias ID-kort med e-legitimation. Vi kommer införa inloggning med ID-kort/e-legitimation från Skatteverket och inloggning med BankID.

Anslutning 

Vi kommer införa två nya inloggningsmetoder för Kundwebben, inloggning med ID-kort/e-legitimation från Skatteverket samt inloggning med BankID. Tyvärr dröjer införandet, se aktuell tidplan här.

 

Innan vi har någon utav de nya inloggningsmetoderna på plats kan vi inte ansluta några nya organisationer. Användare på en redan ansluten organisation kan enbart läggas till om de redan har Telias ID-kort med e-legitimation. När vi har en någon utav de nya inloggningsmetoderna på plats kommer avtalet för att anslutas läggas upp här. 

 

Inloggning med ID-kort från Telia med e-legitimation fungerar tills vidare, så länge giltighetsdatumet på kortet inte har passerat. Observera att Telia inte längre ID-kort. 

 

Organisationer som inte är anslutna till Kundwebben kan mejla ärenden till registrator@isp.se, skicka ärenden via post eller lämna in ärenden genom att besöka oss. Observera att handlingar som innehåller säkerhetsskyddsklassad information ska inte skickas elektroniskt eller via vanlig post.

 

Här finns våra kontaktuppgifter samt mer information.

 

Mer information

Om du har några frågor om Kundwebben kan du kontakta ISP på it@isp.se.

 

Kontakta IT-supporten

Har du tekniska frågor om Kundwebben eller vill föreslå en förbättring, kontakta IT-supporten.